فست‌فودها، رستوران‌ها، کترینگ و غذای بیرون بر و سفره‌خانه‌ها نیاز به پرده هوا دارند؟

همانطور که با پرده هوا در وبلاگ کریت آشنا شده‌اید، شاید با کاربرد پرده هوا هم به طور مختصر آشنا باشید! اگر نه! اینجا را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم تا به شما نشون بدیم چرا رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیاز به پرده هوا دارند و کجا و به چه شکل به کار می‌رود.

پرده هوا عاملی موثر در کاهش میزان هدر رفت انرژی و بهبود سطح خدمات شما است. و با کاهش هزینه‌های عمومی و جلب رضایت مشتریان، سعی در بهبود کسب و کار شما دارد.

پرده هوا در چه مکان‌هایی قابلیت نصب را دارد؟

1. درهای ورودی آشپزخانه / سرویس

فست‌فود‌ها و رستوران‌های موفق از خروجی‌های پشتی یعنی مکان‌های بارگیری و خروج زباله‌های خود برای کنترل حشرات بدون مواد شیمیایی از پرده‌های هوا استفاده می‌کنند. یک تهویه مطبوع که در قسمت در پشتی نصب شده باشد می‌تواند به رعایت اصول بهداشت کمک کند. در راستای حفظ محیط زیست و استفاده نکردن از مواد شیمیایی، کارکنان را از مشکلات آن راحت می‌کند.

2.در انبار، تازگی را جست‌وجو کنید.

انبارداران باتجربه به این نکته آگاه هستند که مزایای استفاده از پرده هوا برای حفظ درجه دمای مناسب، بهترین گزینه در مقایسه با سایر روش‌هاست. چرا که صرفه‌جویی در مصرف انرژی از طریق کاهش زمان کار کمپرسورها و سیستم‌های تهویه موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه‌ها می‌شود. پس هزینه‌های ناشی از تهویه‌ی نامناسب و یکنواخت نبودن عملکرد دستگاه‌ها موجب فساد مواد غذایی نخواهد شد.

با-گرمی-به-استقبال-مشتری-بروید
با سلامی گرم به استقبال مشتری بروید!

3. مشتری را بدرقه کنید.

وقتی مشتریان همگی دور یک میز در فضای صمیمی نشسته‌اند، تا به اخر مایل هستند این اتمسفر حفظ شود و احساس راحتی داشته باشند. پس از همان ابتدای ورود با سلامی گرم به استقبالشان بروید. پرده هوا همان دستان گرمی هستند که مشتری را به اتمسفر راحت و صمیمی داخل هدایت یا به هنگام خروج بدرقه‌شان می‌کند.

4. حتی توی ماشین هم بهتون خدمات میدیم!

شاید در ایام کرونا واکسن زدن در ماشین برای شما مفهومی آشنا باشد. و یا حتی کیوسک‌های عوارضی بین شهری! بعید نیست به خاطر کار و مشغله‌ی بالا یا حتی مسائل بهداشتی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها این نوع سرویس و خدمات را برای مشتریانشان فراهم کنند. با بهره‌گیری از پرده هوا هنگام سفارش گرفتن یا تحویل غذا، پنجره‌های همیشه باز را از ورود آلودگی‌ها و حشرات حفظ کنیم.

کاربرد-پرده-هوا-در-رستوران-ها
کاربرد پرده هوا در رستوران ها

تنها یک زنگ تا خرید خود فاصله دارید!

اگر در مواردی که گفته شد توانسته‌اید موارد را بررسی کنید و به انتخاب خود رسیده‌اید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را قطعی کنید.

اما اگر در انتخاب خود هنوز دچار تردید هستید، مشاورین ما آماده‌اند تا به شما کمک کنند انتخاب خود را قطعی کنید.

مشاوران‌ کریت همواره کنار شما خواهند بود تا شما را در انتخابتان یاری کنند. کافی است با ما تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه